Selasa, 6 Oktober 2009

Gambar Perkahwinan kakak

Akhirnya dieorang nikah juga dan merasa naik pelamin..bahagianya...tetapi aku tak tahu bila...
setiap kali orang tanya kat mak aku bila lagi keduri, mak aku jawab yang aku mak aku nak simpan dulu, mak aku nak aku sambung belajar lagi...tapi lau adik aku nak kawin dulu, mak aku tak kisah...

Ini pula pengantin perempuan sedang menunggu kekasih hati...

adik aku jadi pengapit...

kakak aku suruh aku, tapi aku taknak..takut nanti kawin cepat lak kan...hahaha..




Ini semasa pengantin lelaki bertandang ke rumah kami...


dah la pink..jambu giler kan..












Ini pula selepas akad nikah..sesi bergambar la lak kan..














Ini masa majlis akad nikah malam kat rumah aku...




kat tempat aku ada dua kenduri anak perempuan...




kakak aku diakadnikahkan lukul 10 malam disebabkan Pak Imam pergi rumah yang satu lagi dulu...














1 ulasan:

MSS AYA berkata...

wah sama la akak aku pun naik pelamin gak...diaorang best tapi kita yang penatnya