Jumaat, 16 Oktober 2009

multimedia class

Pada mulanya dalam class multimedia, aku rasa excited sikit..yela aku kan tak pandai bab2 IT ni…
Tapi bl dah bermulanya class, aku enjoy sangat..
Aku enjoy coz pnsyarahnya kot..aku penah amik subjek dengan Dr.Normaliza..
Membe2 aku cakap die straight sikit,tapi bg aku biasa je..
Mula2 dalam class lab, aku enjoy sangat..anak Dr. Normaliza, cik Alia tu garang sikit tapi leh la consider lau hal2 sal presentation..
Masa wt slide, ok la…tp paling aku suka masa wt montaj…coz aku dpt tajuk yg aku suka dan org lain tak amik lagi..hehehehe
Pastu bermulanya sepenuhnya menggunakan internet…dari e-sastera hinggalah facebook dan blog..
Aku tak berapa suka, tapi bila dah diperkenalkan, aku merasakan ada la juga faedahnya...
Harap2 kawan-kawan yang lain tidak menggunakan apa yang dipelajari dengan membuat benda2 yang tidak berfaedah...
Salam 1 Malaysia...

Tiada ulasan: